پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

آوا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۰-۰۲-۱۴۰۳

پشه سیاه گلدان ویژه

تعداد بازدید ۸۱

سلام و وقت بخیر من خونه گلدان ۶ تا دارم الان چند وقته پشه های سیاه زیاد شده تو خونه کلافه ام کردن چطوری می تونم ریشه کن کنم اونا رو.

۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۲۳:۱۹:۲۱

آوا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۰-۰۲-۱۴۰۳

نمی دونم چکار کنم آبیاری گلدان دو تقریبا دیر به دیر انجام میدم ولی بازم هستن. بعضیا می گن بخاطر خاک برگ گلدان هست باید خاک رو عوض کنم؟

۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۲۳:۲۲:۱۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . گرما و رطوبت بالا و تهویه ی نامناسب محیط باعث بروز این مشکل شده است . اما اگر تعداد پشه ها زیاد است باید با سمپاشی با سم دیازینون انها را از بین ببرید . سمپاشی را در داخل منزل انجام ندهید سم را کاملا روی خاک بریزید و بهتر است در هنگام شب و زمانی که خاک نسبتا خشک است سمپاشی را انجام دهید. مقدار توصیه شده بر روی بسته بندیِ سم ، را در اب حل کرده و روی خاک بریزید .

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
حشره کش دیازینون Diazinon
۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۱۷:۴۰:۰۶

آوا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۰-۰۲-۱۴۰۳

بله ممنونم. چند بار و با چه فاصله زمانی این کار رو انجام بدهم با یه بار پشه ها از بین می روند؟ و ممکنه دوباره بر گردند؟

۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۲۳:۳۴:۴۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

دوبار با فاصله ی دو هفته کافیست . اگر شرایط محیطی از نظر تهویه و یکنواختی دما ، و شرایط نگهداری از نظر آبیاری و رطوبت، کنترل نشود بله دوباره پشه ها فعالیت خود را شروع خواهند کرد .

۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۲۳:۵۲:۱۷

آوا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۰-۰۲-۱۴۰۳

سلام سوالی داشتم از شما اینکه کود مایع کلات آهن با کود آهن چه فرقی داره؟ و اینکه از کود کلات آهن برای دیفن باخیا می توان استفاده کرد؟

۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۱۹:۲۰:۰۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

آهن فقط برای گیاهانی که نیاز به تغذیه ی آهن بصورت جداگانه دارند مانند گاردنیا ، سیکاس ، کاملیا و .. ضروری است . برای گیاهانی مانند دیفن باخیا ، همان مقدار آهنی که در کودهای کامل مخصوص گیاهان وجود دارد کافیست و دیفن باخیا نیازی به تغذیه با آهن بصورت جداگانه ندارد

۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۲۲:۵۸:۴۲
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@