پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

اشرفی

تعداد سوال: ۳

عضویت: ۳۰-۰۱-۱۴۰۳

شل شدن پیرومیا ویژه

تعداد بازدید ۵۳

سلام این پیرومیا روبروی پنجره داخل خانه نگه داری میشه ولی بعد از یک ماه از اون حالت طراوت و شکلی که داشت خارج شد و برگ‌هاش شل شده و نوکشون تیره شده. یه سری حشرات ریز دیدم برای همین فعلا سم آفت بایوگیاه استفاده کردم ولی نمیدونم اصلا ربطی به وضعیت گیاه داره یا نه

تصویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۱۹:۵۶:۳۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر. گرما ، و تهویه ی نامناسب محیط ، نور شدید و افراط و تفریط در آبیاری میتواند از عواملی باشد که باعث بروز این مشکل شده است. نحوه ی آبیاری به چه صورت است و آبیاری را در چه زمانی از شبانه روز انجام می دهید؟

۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۲۲:۵۷:۰۹

اشرفی

تعداد سوال: ۳

عضویت: ۳۰-۰۱-۱۴۰۳

هفته‌ای دو بار آب میدم و روزی سه چهار بار اسپری میکنم ببخشید اسمش هم فیتونیا بود اشتباه گفتم

۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۱:۳۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

آبیاری را زمانی انجام دهید که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد و بعد در این فصل گیاه را سیراب کنید. نیازی به غبار پاشی ندارد اما ساخت جزیره میتواند برایش مفید باشد . اگر در کف گلدان لایه ی زهکش نریخته اید اجازه دهید حداقل یک سوم از عمق خاک نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید. گلدان را در محیطی نسبتا سایه و خنک قرار دهید.

۱۴۰۳-۰۲-۲۲ ۱۴:۲۳:۴۲
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@