پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مریم کریمی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۵-۰۳-۱۴۰۳

گیاه آمستل ویژه

تعداد بازدید ۵۶

گیاه آمستل یک ماه خریداری شده الان چند روزی هست ریزش برگ شدید داره حتی برگه هایی که تازه جوانه زده گیاه در پنجره جنوبی قرار داده شده و هفته ای یکبار ابیاری صورت می‌گیرد لطف راهنمایی میفرمایید

۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۱۲:۰۰:۵۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۱:۳۵:۱۱

مریم کریمی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۵-۰۳-۱۴۰۳

عکس میفرستم ولی ثبت نمیشه راهنمایی میکنین

۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۱:۵۹:۳۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

عکس را به همراه نام کاربری از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۹۰۱۱۶۸۲۳۶ ارسال کنید تا در سایت بارگزاری شود.

۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۲:۳۱:۴۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۲:۴۹:۳۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

با توجه به سایز گیاه ، فضای کمی را به ان اختصاص داده اید. حداقل ۳۰ تا ۵۰ سانت باید در اطراف گیاه فضای خالی وجود داشته باشد گیاه بعلت تهویه ی نامناسب محیط دچار بیماری قارچی شده است . اگر تراس دارید گلدان را در بهار و تابستان در هوای آزاد و مکانی کاملا سایه قرار دهید . افراط و تفریط در آبیاری و کمبود نور و تهویه ی نامناسب محیط از مهمترین عوامل ریزش برگها و بروز بیماری قارچی است . آبیاری را باید زمانی انجام دهید که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد و با توجه به بزرگی گلدان، حداقل یک سوم از خاک باید نسبتا خشک شده باشد و بعد آبیاری را انجام دهید. میتوانید برای تست خشکی خاک از سيخ چوبی استفاده کنید . برگهای آلوده و آسیب دیده را حذف کنید و یکبار از سم قارچ کش استفاده کنید. البته به بهبود تهویه بسیار اهمیت دهید زیرا در غیر اینصورت استفاده از قارچ کش موثر نخواهد بود و گیاه دوباره به قارچ مبتلا میشود . سمپاشی را در داخل منزل انجام ندهید.

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
قارچ کش پنکونازول
۱۴۰۳-۰۳-۱۵ ۲۲:۵۶:۴۳
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@