پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

darbandi

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۴-۰۳-۱۴۰۳

سانسوریا ویژه

تعداد بازدید ۲۸۹

سلام دو سری هست که گیاهم به این شکل درمیاد سری قبل قیچی کردم آب دادنم هر ۱۰روز یکبار میباشد و کود سه ۲۰ و جلبک دریایی ماهی یکبار میدهیم

تصویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۰۶:۲۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید در هر نوبت آبیاری چقدر آب در گلدان میریزید و اینکه قبل از آبیاری چه میزان از خاک را از نظر خشکی تست میکنید؟

۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۲۲:۳۵

darbandi

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۴-۰۳-۱۴۰۳

حدودا یک‌ لیوان راستش اصلا میزان خشکی خاک تست نمیکنم

۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۳:۳۵:۰۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

چون گلدان عمق زیادی دارد باید در مورد آبیاری دقت بیشتری نمایید . همچنین محیط گیاه از نظر تهویه باید بسیار عالی باشد . برگ آسیب دیده را جدا کنید . آبیاری را زمانی انجام دهید که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد میتوانید برای تست خشکی خاک از سيخ چوبی استفاده کنید و زمانی که حداقل یک سوم از خاک گلدان در عمق نسبتا خشک بود گیاه را در این فصل سیراب کنید. گلدان را در محیطی با نور و تهویه ی عالی قرار دهید . اگر محیط گیاه از نظر تهویه شرایط مطلوبی نداشته باشد گیاه مجددا به قارچ مبتلا میشود . سعی کنید دمای محیط گیاه نوسان نداشته باشد . فعلا از دادن هر نوع کود و یا سم و یا هر نوع ماده تقویتی دیگری ، خودداری کنید.

۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۲۱:۳۰:۳۹
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@