پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

N.sh

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۵-۱۴۰۳

سلام و عرض ادب .من اردیبهشت یک گیله شفلرا خریداری کردم که پشت پنجره قرار دادم ودر هفته هم دوبار آبیاری می کردم .تا پایان خرداد وره ای رشد نداشت اما از وقتی که تیر ماه شروع شد اول برگ های پایین زرد شدن و بعد هم که شاخه ها بی حال از گیله آویزان شدند.الانم که با قیچی برگ های زردخشک رو چیدیم و بعد هم شاخه های بی حال رو جدا کردیمو تقریبا میشه گفت که فقط از گیاه من ساقه مونده به نظرتون امیدی بد رشد کردن و پرپشت شدن گیاهم هست ؟ ویژه

تعداد بازدید ۳۹

البته ناگفته نماند که من برای ابتکه گیاهی خوب رشد کند از گل فروشی خاک گلدان که همه ی مواد مغذی را داشت خریداری کردم و حدودا دوبار )دوهته بکبار )پای گلدون ریختم و بعد که دیدم برگ هاش زرد شدن همه ی خاک ها رو از گلدون جمع کردم .

۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۴۹:۰۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۱۵:۱۴:۴۹

N.sh

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۵-۱۴۰۳

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۱۶:۴۶:۳۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

عکس گیاه ارسال نشده لطفا عکس گیاه را به همراه نام کاربری از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۹۰۱۱۶۸۲۳۶ ارسال کنید تا در سایت بارگزاری شود.

۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۲۳:۰۹:۰۶
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@