پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

الهام رنجبر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۷-۰۳-۱۴۰۲

بی حالی پتوس ویژه

تعداد بازدید ۱۷۴

من یک گلدان سرحال از برگ هاس سبز پتوس داشتم در دفتر کارم امروز بعد از دوروز که اومدم همه برگ ها بی حال افتادن هفته ای یکبار آب میدم، روبروی کولر هستن و دم پنجره که آفتاب گیر هست مشکلش چیه و چیکار کنم؟

۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۱۲:۰۵:۰۵

کارشناس شماره ۲

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر عکسشو بفرستید دقیقا میتونه بخاطر باد کولر باشه جایی قرار بدید که باد کولر مستقیم نخوره و الان یک ظرف آب بیارید گیاه رو بزارید داخلش تا نصف ارتفاع گلدون آب بیاد حدود ۱۰ دقیقه قرار بدید ببینید تغییری در روند برگ ها اتفاق میافته ؟

۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۱۲:۱۰:۴۵

الهام رنجبر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۷-۰۳-۱۴۰۲

اخه چون اخر هفته کسی نبوده پنجره ها بسته بودن و کولر خاموش اینطوری نشده؟ باد مستقیم نیست توی اتاق خنکه

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۱۲:۲۱:۲۲

کارشناس شماره ۲

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۳۹۹

گیاه به شدت علایم تشنگی هم داره یک ظرف اب بیارید و گلدان رو تا نصفه داخل ظرف بزارید تا اب از انتهای گلدان جذب بشه و چیزی سطح گیاه اسپری شده؟ علایم لکه های سفید در عکس دیده میشه

۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۲۱:۵۳:۳۴

الهام رنجبر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۷-۰۳-۱۴۰۲

بله در ظرف اب گذاشتم خیلی بهتر شد بله لکه‌های سفید داره روی بعضی برگ‌هاش روزی که واسم هدیه اوردن بود ولی با دستمال خیس دیروز پاکشون کردم به من لطفا میگین هفته‌ای چندبار و چقدر اب بدم؟

۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۰۸:۰۴:۲۷

کارشناس شماره ۲

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۳۹۹

بله برای ابیاری اجازه بدید یک سوم ارتفاع خاک گلدان خشک بشه بعد گیاه رو ابیاری کنید و هر بار گیاه رو سیراب کنید و لکه های سفید و با آب میشه پاک کنید یا در یک لیتر اب دو سه قطره مایع ظرفشویی بریزید و یک دستمال ئ به این محلول اغشته کنید و برگ گیاه و پاک کنید.

۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۱:۲۱
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@