پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

زهرا محمدی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۱-۰۴-۱۴۰۲

بنسای ویژه

تعداد بازدید ۲۴۴

با سلام یه ماهی هست درختچه بن سای خریدم الان چن وقتیه تا دست بهش بزنی برگهاش میریزه ولی رنگ برگها سبزه . برای آبیاری هم گفتن دوروز یبار کمی آب بهش بدم . ممنون میشم راهنمایی کنین

۱۴۰۲-۰۴-۰۱ ۱۰:۰۰:۵۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید اگر خاک در بین دو آبیاری خیس و مرطوب بوده باشه ، علت آبیاری بیش از اندازه است . بین دو آبیاری اجازه بدید خاک نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید. میتوانید تست خشکی خاک را با قرار دادنِ سیخ چوبی در خاک انجام دهید . اگر ذرات خاک به سیخ چوبی بچسبد ، به معنای آنست که گیاه نیاز به ابیاری ندارد . علاوه بر این ، بافت خاک و تهویه ی نامناسب محیط و یا بسته بودن زهکش گلدان هم میتواند باعث ریزش برگها شود که با بررسی و اصلاح موارد فوق ، مشکل برطرف خواهد شد .

۱۴۰۲-۰۴-۰۱ ۲۱:۳۴:۱۱

زهرا محمدی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۱-۰۴-۱۴۰۲

با سلام ممنون از شما. امتحان کردم به سیخ چوبی نمی‌چسبد فقط شبها داخل اتاقی ک گذاشتم گرم میشه به این علت هم میشه؟ کود خاصی نمیخاد دیگه؟

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۰۱ ۲۱:۴۹:۴۱

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

بله نوسان دما هم میتواند باعث بروز این مشکل شود. فعلا از کوددهی خودداری کنید تا وضعیتش ثبات پیدا کند . بعد میتوانید طبق نیاز گیاه کوددهی را شروع کنید .

۱۴۰۲-۰۴-۰۳ ۰۵:۴۰:۴۱
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@