پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مجتبی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۴-۱۴۰۲

لکه قهوه ای افوربیا ویژه

تعداد بازدید ۱۴۷

سلام وقت بخیر متاسفانه‌گیاه افوربیا فکر میکنم نزاد اینگنس لکه‌های قهوه ای تطبق تصویر پیدا کرده است لطفا راهنمایی در مورد دلیل و نحوه رفع ان را بفرمایید

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۰۶ ۰۰:۵۹:۰۹

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر آیا لکه ها خشک و پوسته مانند هستند که جدا میشوند یا اینکه نرم و تر هستند و با فشار دست فرو میروند ؟

۱۴۰۲-۰۴-۰۶ ۰۱:۱۵:۰۰

مجتبی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۴-۱۴۰۲

خیر پوسته ای نیستند که جدا شوند ولی خیلی هم نرم نیستند

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۰۶ ۰۱:۲۰:۳۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

افوربیاها به محیطی با نور خوب و تهویه ی عالی نیاز دارند . اگر تهویه ی محیط مناسب نباشد گیاه مستعد بیماری میشود . یکبار از قارچ کش کاربندازیم بصورت آبیاری و در زمانی که خاک گلدان نسبتا خشک است استفاده کنید . آبیاری باید در زمانی که خاک نسبتا خشک شده باشد انجام شود . حتما قبل از آبیاری خاک را با سیخ چوبی تست کنید و اگر گلدان بزرگ است سعی کنید حداقل دو سوم خاک گلدان خشک باشد و بعد آبیاری را انجام دهید. زیرگلدانی همیشه خشک و تمیز باشد . گیاه در مقابل جریان هوای کولر قرار نداشته باشد. همچنین در کنار سیستم صوتی و تصویری یا سرویس و آشپزخانه قرار نداشته باشد . ترجیحا بهتر است در نیمه ی اول سال گلدان در تراس و در محیطی سایه آفتاب قرار داشته باشد و با سرد شدن هوا به داخل و در کنار پنجره ی جنوبی ، منتقل شود .

۱۴۰۲-۰۴-۰۶ ۰۱:۲۸:۲۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@