پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

فرید صفوی

تعداد سوال: ۱۶

عضویت: ۰۹-۰۳-۱۴۰۰

ریزش برگ حسن یوسف ویژه

تعداد بازدید ۱۰۷

سلام. برگ های گیاهان حسن یوسفم کوچک شده و ریزش دارن.لکه های روی برگ و حالت سوختگی حاشیه برگ دارن.من خوزستانم و از گیاهام پشت پنجره و در معرض نور زیاد و البته با کولر گازی و هوای خنک اتاق نگهداری می کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۱۱ ۱۷:۱۵:۵۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر. گلدان نباید روبروی کولر بصورت مستقیم قرار داشته باشد . آبیاری در زمانی که خاک نسبتا خشک بود انجام شود. کمبود مواد غذایی ، کنبود نور ، خاک نامناسب و وجود آفت از مهمترین عوامل بروز این آسیب هستند . به گیاه هوای تازه برسانید . البته هرس کردن مداوم گیاه در فصل رشد ، تاثیر بسزایی در بزرگ شدن برگها دارد . حسن یوسف گیاه ی گرما دوست است و قرار داشتن در معرض جریان هوای سرد ، گیاه را دچار آسیب می کند.

۱۴۰۲-۰۴-۱۱ ۲۲:۱۲:۳۱

فرید صفوی

تعداد سوال: ۱۶

عضویت: ۰۹-۰۳-۱۴۰۰

من تقریبا هر روز بهشون آب میدم ، و ماهی یک بار کود ۱۲،۱۲،۳۶ و هیومیک اسید ، در معرض مستقیم باد نیستند،ببخشید امکان درگیری قارچی هم هست؟

۱۴۰۲-۰۴-۱۱ ۲۳:۲۳:۳۱

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

اگر بین دو آبیاری خاک خیس باشد بله احتمال قارچ هم هست اما اگر شرایط محیطی و نحوه ی آبیاری اصلاح نشود ، استفاده از قارچ کش تاثیر چندانی نخواهد داشت. هیومیک اسید سه ماه یکبار آن هم در فصل رشد استفاده شود .

۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۲۲:۵۵:۲۶

فرید صفوی

تعداد سوال: ۱۶

عضویت: ۰۹-۰۳-۱۴۰۰

ممنون از راهنمایی تون

۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۰۰:۰۸:۵۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

موفق باشید .

۱۴۰۲-۰۴-۱۴ ۱۳:۴۰:۱۷
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@