پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مریم گراوند

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۲-۰۴-۱۴۰۲

شل شدن و زرد شدن برگ بونسای ویژه

تعداد بازدید ۲۲۶

بن سای جاش تغییر نکرده آبیاریشم هفته ای دوباره منظمه بین آبیاری خاک گلدان خشکه یه مدت قبل آبیاری برگاش شل میشد بعد اوکی میشد جدیدا از زیر برگاش زرد شده و کمی ریزش داره روشم انگار سوخته گیاه شل شده ولی با آبیاری و آبپاشی هم بر نمیگرده دمایی که در اون قرار داره خیلی گرم نیست نور به خوبی میگیره ولی نورش مستقیم نیست

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۰۹:۴۵:۱۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر. میخک هندی گیاهی مناسب فضای آزاد است و در داخل منزل اسیب میبیند و از بین میرود . بهتر است گلدان را به تراس و محیطی سایه آفتاب قرار بدید. در این فصل گیاه نباید در معرض خشکی و تشنگی قرار بگیرد . تمام قسمتهای گیاه را چک کنید و ببینید اثری از آفت مشاهده می کنید یا خیر؟

۱۴۰۲-۰۴-۱۲ ۲۲:۴۶:۰۹

مریم گراوند

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۲-۰۴-۱۴۰۲

نه هیچ مشکلی نداره

۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۶:۳۹

مریم گراوند

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۲-۰۴-۱۴۰۲

تو محیط بالکنه

۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۸:۱۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

اگر خاک گلدان سبک و یا کوکوپیت و پرلیت است آنرا تعویض کرده و در خاک باغچه گیاه را بکارید البته بافت خاک باغچه باید متوسط باشد نه سبک و نه سنگین . برگهای زرد و آسیب دیده را جدا کنید. فعلا از هیچ کود یا سمی استفاده نکنید.

۱۴۰۲-۰۴-۱۴ ۱۳:۳۹:۲۶
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@