پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

جواد

تعداد سوال: ۲

عضویت: ۱۸-۱۲-۱۳۹۹

آفت زامیفولیا ویژه

تعداد بازدید ۱۶۵

سلام ، من چندتا زامیفولیا دارم که ۶ ماهه هیدروپونیک کردم روی ساقه گلها نقاط قهوه ای رنگ برجسته ایجاد شده و همچنین دمبرگ ها رو درگیر کرده و ی حالت چوب مانند ایجاد کرده ، البته این افت قبل از هیدرو کردن فکرکنم داشتن ، درمانش چیه و اینا چی هستن؟

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۲۲:۵۶:۱۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . لکه ها گال مانند هستند ؟ عکس واضحتر از لکه های برجسته ارسال کنید ؟

۱۴۰۲-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۱:۱۴

جواد

تعداد سوال: ۲

عضویت: ۱۸-۱۲-۱۳۹۹

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۱۶ ۲۰:۱۴:۱۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

به گیاه سم کنفیدور دو دو نوبت به فاصله ی دو هفته ، بصورت آبیاری بدهید . این برای لکه های انتهای ساقه است اما اینکه گیاه را بصورت هیدروپونیک نگهداری میکردید ؛ میتواند برجستگیهای روی دمبرگها بعلت تجمع موادغذایی که بیش از نیازِ گیاه است ، باشد . فعلا از هیچ نود مواد غذایی استفاده نکنید و گیاه را تنها با آب ساده و بدون املاح ، نگهداری کنید . ممکن است بعلت بیشبود مواد غذایی ، مدتی این مشکل ادامه پیدا کند اما به مرور با کم شدن مواد غذایی ، این مشکل به سایر برگها سرایت نمیکند . برگهایی که دمبرگ آنها حالت برجسته دارند ترمیم نمیشوند . از چه کودهایی برای تغذیه استفاده میکردید و هر چند وقت یکبار ؟

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
حشره کش ایمیداکلوپراید (سم کنفیدور)
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۰۸:۴۶:۴۵
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@