پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

محیا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۶-۰۴-۱۴۰۲

گیاه پاچیرا ویژه

تعداد بازدید ۱۰۵

زمانی که پاچیرا گرفتم براش زد شوک خریدم و گذاشتم بعد از یک ماه که به محیط خونه عادت کرد بردم و گلدانش عوض کردم باز هم زد شوک بهش زدم گیاهم فوق‌العاده زیبا بود بهش تقویتی هم دادم تا اینکه کم کم برگ‌هاش زرد شد بردمش به گیاه شناس نشون دادم گفت بهش ضد قارچ بده و به برگ‌هاش اسپری کن این کار رو کردم و اون بدتر شد بیشتر برگ‌هاش زرد شد و پژمرده شد و ریخت من از این بابت بسیار دل شکسته هستم چون این گیاهم بسیار برام عزیز و دوست داشتنی بود خیلی بهش توجه میکردم نمیدونم چرا اینجوری شد. لطفا راهنماییم کنید. مچکرم

۱۴۰۲-۰۴-۱۶ ۰۳:۰۴:۳۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۲-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۳:۰۳

محیا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۶-۰۴-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۴-۱۶ ۱۲:۰۹:۳۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر گیاه دچار شوک ناشی از استفاده از ضد شوک و سایر موارد شده . زمانی که گیاه را به محل جدید منتقل میکنید فقط کافیست یک الی دوروز در جایی با نور ملایم و تهویه ی مناسب قرار بدید و بعد به محل پرنورتری منتقل کنید . الان گیاه از نظر نور و دما و تهویه دقیقا در چه محیطی قرار دارد ؟ آیا گیاه در نیمی از روز در محیطی کاملا بسته و بدون تهویه قرار دارد ؟ نحوه ی آبیاری به چه صورت است و آیا روی برگها آب اسپری میکنید ؟

۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۰۸:۳۵:۱۲

محیا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۶-۰۴-۱۴۰۲

خب من ضد شوک که زدم بعد از یک ماه گلدونه عوض کردم و باز ضد شوک زدم و اصلا اتفاقی براش نیفتاد بعد از چند هفته یهویی اینجوری شد محل نور و تصفیه هواش عالی بود تمام گل‌هام با هم خریداری کردم و بهشون رسیدگی کردم بینشون فقط پاچیرا اینجوری شد تنها ضد قارچ رو بهش که دادم به برگ‌هاش اسپری کردم ولی آب خالی نه اصلا این کار رو نکردم.

۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۱۴:۵۹:۴۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

اگر قارچ کش را در داخل منزل یا در زمانی که نور و گرما زیاد است روی برگها اسپری کرده باشید گیاه دچار آسیب شده است . برگهای آسیب دیده را جدا کنید و تا مدتی از هیچ نوع ماده ی تقویتی یا سم استفاده نکنید . لطفا توضیح بدید که برای تهویه ی هوای محیط چه اقداماتی انجام میدهید و اینکه از چه خاکی براش استفاده کردید ؟ آیا خاک ، حاوی کوکوپیت و پرلیت است ؟

۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۰:۴۹:۲۳
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@