پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

معصومه عدالتی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۳-۰۶-۱۴۰۲

سلام . وقتتان بخیر . چند روز پیش ساقه ی گل دیفن با خیا که خیلی بزرگ شد را به چند قلمه های کوچکتر بریدم که قلمه گیری کنم و سر و ته هر قلمه بریده شده دیفن با خیا را آغشته به پودر قارچ کش کردم و در گلدان‌های کوچک به صورت هم افقی و بعضی دیگر را به صورت عمودی کاشتم الان بعضی قلمه ها نرم و له شده است و بعضی دیگه هم داره همینطور می شود لطفا راهنمایی کنید چکار کنم قلمه های دیگه هم له و پوسیده نشود . ویژه

تعداد بازدید ۸۸

آیا قلمه های که هنوز در خاک سالم هستند را بیرون بیارم که له نشود .

۱۴۰۲-۰۶-۰۳ ۰۷:۳۱:۱۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر بله تمام قلمه ها را از خاک خارج کنید . بعلت رطوبت بالا قلمه ها دچار پوسیدگی یا بیماری قارچی شده اند . قلمه های سفت و سالم را در گلدانی کوچکتر با خاک سبکتر بکارید و برای آبیاری اجازه بدید خاک نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را به مقدار کم ، انجام دهید فقط در حدی که خاک کمی مرطوب شود . گلدان را در محیطی با تهویه ی خوب و نسبتا سایه قرار دهید، وقتی جوانه ها شروع به رشد کردند گلدان را در محیطی با نور مناسب قرار دهید .

۱۴۰۲-۰۶-۰۴ ۱۰:۴۳:۰۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@