پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

سمیه قندهاری

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۴-۰۶-۱۴۰۲

سلام من یه ماه گل بابا ادم خریدم بعد از دو روز شروع به زرد شدن برگها کرد و الان ۳ تا برگ از دست داده سمپاشی کردم دیروز آیا این برگها رو هم از دست میده یا اینکه گیاه با سمپاشی بهبود پیدا میکنه و اگه راهکاری داره ممنون‌نیشم راهنمایی کنین ویژه

تعداد بازدید ۷۹

لطفا در مورد زمان آبدهی و کودهی وسمپاشی ،میزان نور توضیح بدین خیلی ممنون میشم

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۰۷:۴۲:۴۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . گیاه بعلت قرار گرفتن در محیط متفاوت دچار تنش شده . برگهای زرد را به مرور جدا کنید و گلدان را در محیطی پرنور و با تهویه ی خوب قرار دهید. بین دو آبیاری اجازه دهید خاک نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید . با بهبود شرایط محیطی و آبیاری درست ، گیاه مجددا شروع به برگدهی خواهد نمیود البته چون در محیط داخل نگهداری می‌شود سایز برگها کمی کوچکتر از قبل خواهد بود . به کود نیاز ندارد فقط برای جلوگیری از آفت کنه ، زیر و روی برگها را با دستمال نمدار تمیز کنید و اجازه ندهید گرد و غبار روی برگها بنشیند .

۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۱۱:۱۹:۵۶
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@