پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مژده بام زر

تعداد سوال: ۲

عضویت: ۱۹-۰۶-۱۴۰۲

گیاه یوکا ویژه

تعداد بازدید ۱۳۶

سلام وقت بخیر من یه گلدان یوکا دارم که از پارسال دچار قارچ پودری سفید شده روی برگهاش چند بار به متخصص مراجعه کردم بهم سم ضد قارچ دادن و گفتن که درمانش زمان بر هست هرچی استفاده کردم اصلا تاثیر نداشت و گلم بدتر شده و برگای جدیدش همه دچار قارچ میشن و برگاهای پایین بی حال میشن و میریزن میشه لطفا راهنمایی ام کنید؟

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۱۷:۴۱:۵۴

مژده بام زر

تعداد سوال: ۲

عضویت: ۱۹-۰۶-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۶-۲۴ ۱۷:۴۶:۲۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . تهویه ی نامناسب محیط ، نوسان دما و رطوبت زیاد و افراط و تفریط در آبیاری باعث بروز این مشکلات شده است . اگر خاک گلدان سبک است آنرا با خاکباغچه ای که بافتی متوسط دارد تعویض کنید . داخل خاک ِ یوکا ، به هیچ وجه نباید کوکوپیت و پرلیت وجود داشته باشد و اگر خاک باغچه ای که در دسترس دارید بیش از اندازه متراکم و سفت است ، با اضافه کردن کمی خاکبرگ ، آنرا اصلاح کنید به گونه ای که بافتی متوسط پیدا کند . اگر تراس دارید گلدان را بعد از اصلاح خاک به تراس نیمسایه منتقل کنید . برگهای آسیب دیده را جدا کنید و برگهایی که سالمند و فقط سفیدک دارند ، سفیدکها را با دستمال خشک از روی برگها پاک کنید .

۱۴۰۲-۰۶-۲۷ ۱۳:۱۹:۲۲
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@