پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

فائزه علوي

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۷-۱۴۰۲

نخل ماداگاسکار ویژه

تعداد بازدید ۱۷۱

سلام وقت به خیر ، چند روزه که به طور ناگهانی بعضی برگ ها ی گیاهم زرد شدن و روشون سیاه شده . ابیاریش هفته ای یک دفعه است،

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۸-۱۲ ۱۱:۲۸:۲۳

فائزه علوي

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۷-۱۴۰۲

اصلاح میکنم نخل یوکاست و این شکلی شده .

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۸-۱۲ ۱۱:۳۶:۱۵

کارشناس شماره ۲

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۳۹۹

سلام وقتتون بخیر سطح برگ دست میکشید حالت پودر سفید رنگ هم دیده میشه؟ و قسمت جوونه که زرد هست و‌دست بزنید ببینید نرم شده؟

۱۴۰۲-۰۸-۱۲ ۲۳:۱۱:۴۳

فائزه علوي

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۶-۰۷-۱۴۰۲

سلام وقت به خیر . خیر نرم نشده و سفیدکم نزده . اون دو قسمتی از برگ ها که زرد شدن روبه دیوار بودن . و در عرض چند روز به سرعت اتفاق افتاد.

۱۴۰۲-۰۸-۱۳ ۲۰:۰۶:۱۱

کارشناس شماره ۲

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۳۹۹

گیاه رو هر ۱۰ روز به سمت منبع نور بچرخانید تا هم نور یکسان دریافت کنه هم تهویه برقرار باشه بین دو ابیاری اجازه بدید حداقل یک سوم خاک خشک بشه بعد ابیاری کنید سطح برگ اب ریخته نشه اصلا و برگ های زرد و میتونید جدا کنید ولی من پیشنهاد میکنم با توجه به زرد شدن جوونه ها که پیشروی هم میکنه با یک کارد ضدعفونی شده جوونه هارو جدا کنید و قسمت جدا شده قارچکش بزنید تا گیاه دوباره جووونه بزنه چون این جوونه زرد احیا نمیشه

۱۴۰۲-۰۸-۱۴ ۲۰:۵۲:۴۱
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@