پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

سهیل طهماسب

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۷-۰۴-۱۴۰۲

زردی کامل افوربیا ویژه

تعداد بازدید ۱۱۴

سلام افوربیا من کامل زرد و نرم شده و داره از بین میره لطفا راهنمایی بفرمایید

۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۹:۳۲:۱۱

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا تصویر گیاه را ارسال کنید و بفرمایید نحوه ی آبیاری به چه صورت بوده است؟

۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۰:۰۶:۰۷

سهیل طهماسب

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۷-۰۴-۱۴۰۲

سلام بهار و تابستان هفته ای یک بار ، پاییز و زمستان ۲هفته یک بار

۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۷:۵۹:۱۰

سهیل طهماسب

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۷-۰۴-۱۴۰۲

متاسفانه هرکاری میکنم عکس ها آپلود نمیشه

۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۸:۰۱:۵۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

لطفا عکس را به همراه نام کاربری از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۹۰۱۱۶۸۲۳۶ ارسال کنید تا در پنل تون بارگزاری کنیم . اگر گیاه از قسمتی که داخل خاک قرار دارد نرم و یا زرد و پوسیده شده آنرا از خاک خارج کنید و عکس ارسال کنید . برای آبیاری کاکتوسها و ساکولنت ها در فصل رشد که بهار و تابستان است باید هرزمان خاک گلدان نسبتا خشک بود گیاه را سیراب کنید اما در پاییز و زمستان باید گیاه کمتر آبیاری شود البته باز هم میزان آبیاری، به شرایط محیطی و سایز گلدان بستگی دارد لطفا عکس ارسال کنید تا دقیقتر توضیح خدمتتان ارائه شود

۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۹:۳۷:۲۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

عکسها مشاهده شد . متاسفانه قسمتهای بالاییِ گیاه در حال از بین رفتن است . برای نجات گیاه تنها کاری که میتوانید انجام دهید اینست که اگر قسمت پایین گیاه (زیر خط قرمز) سالم و محکم و کاملا سبز است ، از محلی که علامت زده شده گیاه را قطع کنید . تا جوانه های جدید برروی گیاه شروع به رشد نمایند . اگر قسمت پایینیِ گیاه هم در حال تغییر رنگ دادن است متاسفانه نمیتوان برای گیاه کاری انجام داد و گیاه از بین خواهد رفت . تنش دمایی ، آبیاری نادرست و خاک نامناسب و تهویه ی نامناسب محیط و گلدان نامناسب باعث بروز این مشکل و آسیب دیدن گیاه شده است . افوربیاها بهتر است در بهار و تابستان در هوای آزاد نگهداری شوند و بهتر است در گلدانهایی با عمق کم ، کاشته شوند تا کمتر دچار پوسیدگی و آسیب قرار بگیرند .

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۱۳:۱۰:۱۱
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@