پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

محدثه ناصری

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۷-۰۹-۱۴۰۲

علت لوله ای شدن سانسوریا ویژه

تعداد بازدید ۱۷۳

۱.سلام ،روز بخیر ،من یک گیاه سانسوریا دارم ؛اوایل که خریدم به طور مرتب پاجوش میزد و رشد خیلی خوبی داشت اما بعد از یک مدت حالت لوله ای پیدا کرد ،میزان نوردهیش هم کنار بالکن هستش ،اما بالکن نور آنچنانی نداره حتی در تابستون و فقط روشنایی میاد ،چیکار کنم تا درمان شه ؟ ۲.نحوه آبیاری سانسوریا چگونه است ؟در چه زمان هایی باید آبیاری بشه ؟ ممنون از پاسخگوییتون 🌹

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۳:۱۱:۰۰

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . سانسوریا ابلق به نور زیاد نیاز دارد و اگر محیط کمنور باشد گیاه ضعیف شده و رنگ برگها کمرنگ شده و حاشیه ی برگها بصورت کمرنگ ظاهر می شوند. برای آبیاری اجازه بدید خاک نسبتا خشک شده و بعد گیاه را آبیاری نمایید میتوانید جهت تست خشکی خاک از سيخ چوبی استفاده کنید. در این فصل رشد گیاه کند یا متوقف میشود . در بهار تا اواخر تابستان از کود های فسفر و پتاس بالا هر دو هفته یکبار برای تغذیه استفاده کنید.

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
کود NPK 10-52-10 کود NPK 12-12-36
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۷:۴۰:۲۷
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@