پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

متینه جادتگر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۴۰۲

نجات فیکوس ایراتا ویژه

تعداد بازدید ۱۴۹

سلام وقت بخیر من یه فیکوس لیراتا اواخر تیر ۱۴۰۲ خریدم برای خونم جلوی پنجره جنوبی با نور غیر مستقیم گذاشتم همه چیز تا دو هفته اوکی بود بعد شروع کرد به ریزش برگ های سبز هر دو روز یه برگ و هی بیشتر و بیشتر شد و بعد از اون برگاش دونه دونه زرد و قهوه ای میشد بعد می‌ریخت یه ماه بعدش سرچ کردم تو گوگل احتمال دادیم قارچ گرفته به خاطر آبیاری زیاد ضد قارچ زدیم یکمم از برگ و شاخه های خشکش چیدیم بازم خوب نشد بعد یه ماه خاکشو عوض کردیم و یه مدت خوب شد دستگاه بخار سرد براش گذاشتم ولی دوباره شروع کرد له ریزش الانم کل برگاش ریخته چیکار میتونم بکنم به نظرتون امیدی هست به خوب شدنش؟!

۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۰:۲۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۳:۲۳

متینه جادتگر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۴۰۲

این عکس الانشه

۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۸:۰۱:۱۷

متینه جادتگر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۴۰۲

عکس آپلود نمیشه

۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۸:۰۵:۴۶

متینه جادتگر

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۸:۱۴:۱۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

گیاه وضعیت خوبی ندارد . .گلان را در محیطی با تهویه ی خوب و آفتابگیر قرار دهید . بین دو آبیاری اجازه بدید خاک نسبتا خشک شده و بعد به گیاه اب دهید . هوای تازه و نور زیاد ، از مهمترین عوامل سلامت و رشد ِ این گیاه است . قسمتی از ساقه را قسچی کنید اگر از ان شیره خارج شود ، با رفایت موارد بیان شده و بهبود وضعیتِ محیط نگهداری گیاه ، میتوان به احیای ان امیدوار بود.

۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۲۱:۱۴:۱۹
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@