پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

نازنين دادور

تعداد سوال: ۴

عضویت: ۱۶-۰۸-۱۴۰۲

آگلونما ویژه

تعداد بازدید ۹۳

آگلونماى من بلند شده و با قيم سر پا نگهش داشتم. گلدونش هم كوچيكه و حس مى كنم داره سبزيش كم ميشه. پاجوش هم زده. آيا بايد گلدونو عوض كنم؟ چه جورى اين كارو بكنم كه آسيب نبينه؟ و اگه نياز داره به قلمه زدن چطور ميشه قلمه زدش؟

۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۱۶:۲۰:۲۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۲۱:۰۶:۱۹

نازنين دادور

تعداد سوال: ۴

عضویت: ۱۶-۰۸-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۹:۱۷:۴۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

اگر تمایل دارید گیاه را کوتاه نگه دارید باید انرا هرس کنید اما این فصل زمان مناسبی برای اینکار نیست و بهتر است اینکار را در اواسط بهار انجام دهید . کمرنگ شدن برگها میتواند بعلت کمبود نور یا افراط و تفریط در آبیاری و یا آسیب دیدن ریشه ایجاد شده باشد . برای قلمه زدن باید ساقه را از هر جا که تمایل دارید گیاه پرپشت شود ، قطع کرده و قلمه را در اب یا خاک ریشه دار کنید . اگر قلمه را در آب قرار میدهید بعد از اینکه ریشه ها دو سانت شدند آنرا به خاک منتقل کنید تا ریشه ها به محیط آب ، عادت نکنند . گیاه را از نظر افت چک کنید ایا روی ساقه و زیر و روی برگها اثری از آفت مشاهده میکنید ؟

۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۳:۲۱:۳۴
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@