پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

نگار

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۴-۱۱-۱۴۰۲

بنسای من به یکباره تمام برگهاش داره میریزه ویژه

تعداد بازدید ۱۳۰

بعضی برگها قهوه ایه بعضی سبز و سالم تازه ۲ ماهه هدیه گرفتم ولی حس میکنم خاکش خیلی سفت هست ابیاری و اسپری پاشی هم شده تنه هم چندتا چروک روش افتاده فقط دیشب بهش اسپری قارچ کش زدم چون رو تقاطع شاخه هاش یه چیزای سفیدی بود چیکار کنم؟😟

۱۴۰۲-۱۱-۱۴ ۱۰:۵۱:۰۷

نگار

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۴-۱۱-۱۴۰۲

نمیتونم عکس بفرستم

۱۴۰۲-۱۱-۱۴ ۱۱:۳۰:۲۳

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس را به همراه نام کاربری از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۹۰۱۱۶۸۲۳۶ ارسال کنید

۱۴۰۲-۱۱-۱۴ ۲۲:۵۶:۳۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۲۳:۲۹:۲۱

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

کوددهی و سمپاشی نادرست باعث میشود گیاه آسیب ببیند . در فصول پاییز و زمستان کوددهی باید کاملا قطع شود . سمپاشی نباید در داخل منزل یا زمانی که نور زیاد است یا محیط خیلی گرم است انجام شود . گلدان را به محیطی با تهویه ی خوب و نور کافی منتقل کنید . دما یکنواخت باشد . برگهای ریخته شده روی خاک را بردارید. سطح خاک را کمی سیخک بزنید . بین دو آبیاری اجازه دهید خاک نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید. برای تست خشکی خاک از سيخ چوبی استفاده کنید. تنه هم چروک شده و آسیب دیده ، اگر اوند گیاه اسیب جدی ندیده باشد ‌ به مرور حال گیاه بهتر خواهد شد و ریزش برگ به مرور متوقف می‌شود.

۱۴۰۲-۱۱-۱۷ ۲۳:۳۴:۵۶
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@