پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

آصف معتمدیان

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۰-۱۱-۱۴۰۲

پشه ی سیاه گلدان آلوورا ویژه

تعداد بازدید ۵۸

سلام، گلدانهای آلوورا دارم و همگی بشه های ریز مشکی دارند که ظاهرا مربوط به خاک هستند نه گیاه ، روش آب ندادن را امتحان کردم کارساز نبود ، لطفا سم معرفی بفرمایید، البته من ایران نیستم و امکان خرید از سایت شما را ندارم ، در منزل سمهای دیازینون،ایمیداکلوپراید و ورتیمک دارم ، اگر هرکدام مناسب هستند روش استفاده شامل چند سی سی در آب و چند بار و غیره را بفرمایید و اگر هیچکدام مناسب تیست راهنمایی دیگری بفرمایید.سپاسگزارم

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۱-۲۰ ۱۹:۴۶:۳۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر. میتوانید از سم دیازینون یا ایمیداکلوپراید استفاده کنید یک قاشق چایخوری از سم را در یک لیتر اب حل کنید و روی خاک بریزید . البته بهتر است قبل از اینکار ، خاک نسبتا خشک باشد . سمپاشی را در داخل منزل و در معرض نور زیاد انجام ندهید و از ماسک و دستکش استفاده کنید . رطوبت بالا ، گرما یا نوسان دما و تهویه ی نامناسب و استفاده از خاک نامناسب از عواملی هستند که باعث فعالیت این حشرات در خاک میشوند .

۱۴۰۲-۱۱-۲۱ ۱۴:۴۱:۵۹
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@