پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مبینا افشاری

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۱-۱۴۰۲

ریزش برگ ویژه

تعداد بازدید ۱۲۲

سلام وقتتون بخیر بنده حدودا یک ماه پیش یک گلدون بونسای گرفتم و خیلی سرحال بود و به محضی که اوردم برگ های جدید دراورد دو هفته پیش بنده اشتباهی به جای اب بهش عرق نعنا دادم و بعد که بوش رو شنیدم سریع بهش یه عالمه آب دادم تا عرق نعنا ازش خارج شه دیگه خاکش بویی نمیداد و خب به مدت دو هفته مسافرت بودم و امروز که برگشتم دیدم تمام برگهاش ریخته و برگ های جدید سبز شده تو این دو هفته سپرده بودم بهش اب بدن فک کنم یک بار ابیاری شده و نور هم بهش نمیرسیده اما به شوفاژ نزدیک بوده و محیطش سرد نبوده چیکار کنم تا دوباره شاداب شه ؟ نیاز به کوددهی داره؟چقد طول میکشه تا مثل قبل شه؟

۱۴۰۲-۱۱-۲۱ ۲۳:۱۷:۳۱

مبینا افشاری

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۱-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۱-۲۱ ۲۳:۲۲:۱۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر آیا هنوز هم ریزش برگ دارد؟

۱۴۰۲-۱۱-۲۳ ۰۷:۲۹:۳۶

مبینا افشاری

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۱-۱۴۰۲

خیر ولی برگهای جدیدش حس میکنم ضعیفن

۱۴۰۲-۱۱-۲۳ ۰۷:۴۷:۳۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

گلدان را به کنار پنجره ی نورگیر منتقل کنید و هر دو هفته یکبار با کود کلات آهن آنرا تغذیه کنید . آهن را شبها به گیاه بدهید . بعد از یک الی دو ماه از کود های فسفر بالا و سه بیست هم به تناوب و هر دو هفته یکبار استفاده کنید . کوددهی را در اواسط پاییز متوقف کنید .

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
کود NPK 10-52-10 کود NPK 20-20-20 کلات آهن
۱۴۰۲-۱۱-۲۳ ۰۷:۵۴:۳۲
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@