پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

علیرضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۹-۱۲-۱۴۰۲

شل شدن ساقه های یوکا ویژه

تعداد بازدید ۵۶

سلام چند روزه ساقه های گیاه یوکای من داره شل میشه و کج میشه گیاه سبزه هیچ گونه افتی هم نداره برگ هاش هم کاملا سبزه ولی ساقه هاش شل و نرم شده

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۲-۰۹ ۱۵:۵۰:۳۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید نحوه ی آبیاری به چه صورت هستش و محیط از نظر تهویه و نور چه وضعیتی دارد؟ آیا کوددهی انجام شده است ؟

۱۴۰۲-۱۲-۱۱ ۰۰:۵۳:۰۷

علیرضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۹-۱۲-۱۴۰۲

ابیاری تایم خاصی نداره هر وقت که خشک بشه خاک اندازه چندتا بند انگشت ابیاری میکنیم نور هم غیر مستقیم بهش میرسه کود هم حدود یک ماه پیش کود آهن 6 درصد و آمینو اسید 20 درصد بهش دادم نزدیک به دوسال هم هست که از جاش تکون نخورده اصلا هیچ مشکلی هم توی این دوسال نداشته این اولین باره که اینطوری میشه تهویه هوا هم به صورت معمولیه

۱۴۰۲-۱۲-۱۱ ۰۱:۰۶:۰۰

علیرضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۰۹-۱۲-۱۴۰۲

امروز یکی از شاخه های نرم شده را هم بریدم داخل شاخه ی نرم شده قهوه ای تیره شده بود

۱۴۰۲-۱۲-۱۱ ۱۷:۳۰:۴۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

یوکا گیاهی بیرونی است و باید در هوای آزاد نگهداری شود . اگر در محیطی کمنور و بدون تهویه ی مناسب قرار داشته باشد به مرور ضعیف شده و از بین خواهد رفت . خاک گلدان نباید سبک باشد و باید از خاک باغچه ای با بافت متوسط برای این گیاه استفاده کرد . اگر تراس دارید گلدان را به تراس منتقل کنید و از کوددهی خودداری نمایید . اگر خاک گلدان سبک است آنرا تعویض کنید . ساقه های نرم شده اگر تغییر رنگ داده اند انها را جدا کنید و روی محل زخم پودر زغال یا پودر قارچکش بزنید . یوکا گیاهی مقاوم است و میتواند شرایط نامناسب محیطی را تا زمان زیادی تحمل کند اما اگر این روند ادامه پیدا کند به مرور ضعیف شده و از بین خواهد رفت .

۱۴۰۲-۱۲-۱۱ ۲۳:۰۷:۲۱
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@