پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

پوریا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۹-۱۲-۱۴۰۲

تغییر رنگ ساقه گل ویژه

تعداد بازدید ۹۴

سلام و درود.دو روزی از خانه بیرون بودم .بعد از ۲ روز که امشب برگشتم خونه دیدم .اخرین و جوانترین ساقه گلم چند لکه تیره رنگ از بالای ساقه داره . ممنون میشم راهنماییم کنید .هفته ای یک بار به اندازه یک لیوان اب جوشیده شده میدم بهش.لازم به ذکره گل زانفیلیا یک هفته ای بود که گل داده بود که گلش رو با قیچی بریدم.

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۴۶:۵۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر وجود لکه ها ی سیاه رنگ برروی ساقه نوعی واکنش گیاه به محیط بدون تهویه است میتوان گفت نوعی قارچ است اما جای نگرانی نیست . سعی کنید محیط گیاه دما ی یکنواخت و تهویه ی خوب داشته باشد . نیازی به استفاده از قارچکش نیست. برای آبیاری اجازه دهید خاک گلدان نسبتا خشک شود و بعد گیاه را آبیاری نمایید به اندازه ای که چند قطره اب از ته گلدان خارج شود . در این فصل سعی کنید حداقل دو سوم خاک نسبتا خشک شود و بعد گیاه را آبیاری نمایید.

۱۴۰۲-۱۲-۱۹ ۰۸:۰۵:۱۷
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@