پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

ali

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۲-۱۴۰۲

زرد شدن برگ درختچه موز و ریختن ویژه

تعداد بازدید ۵۷

درود و عرض ادب من یک درختچه موز دارم شروع کرده دور برگش زرد بشه و تا خشک شدن برگ هاش پیش رفته و برگ جدیدی در نمیاد لطفا در صورت امکان منو راهنمائی کنید از لطف شما سپاسگذارم🙏🙏🙏❤❤

۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۱۵:۵۹:۴۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید و بفرمایید محیط گیاه از نظر نور و تهویه چه وضعیتی دارد؟ آبیاری و رطوبترسانی به چه صورت انجام می‌شود؟

۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۲۰:۱۱:۱۴

ali

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۲-۱۴۰۲

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۲۱:۱۰:۴۷

ali

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۱-۱۲-۱۴۰۲

رطوبت نداره چون فرشنده گفت سازگاری با اب هوای تهرانه رطوبت هم نداره ابیاری هفته دو بار بود هر مرحله نصف ظرف اب معدنی یک و نیم لیتری که کردمش هفته یک بار یک بار ?

۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۲۱:۱۶:۰۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

موز گیاهی گرمسیری و رطوبت دوست است . به نور زیاد و هوای تازه نیاز دارد . محیط گیاه باید بسیار پرنور و با تهویه ی عالی باشد و ابیاری زمانی انجام شود که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد . برای تامین رطوبت از جزیره استفاده کنید اما هر چندوقت یکبار ، غبار پاشی را هم روی برگها انجام دهید تا برگها علاوه بر تمیز شدن ، رطوبت کافی دریافت کنند . برگهای آسیب دیده را به مرور حذف کنید زیرا ترمیم نمیشوند .

۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۵:۴۳:۲۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@