پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

بهار افتخاری

تعداد سوال: ۳

عضویت: ۱۶-۱۰-۱۴۰۲

اسم گلم رو نمیدونم دائما برگاش زرد میشه ویژه

تعداد بازدید ۳۶

الان نزدیک ب یک ماهه ک دارمش این گل تو شرایط سختی قرار گرفته بود تازه 1 هفتس ک مکان ثابت و شرایط بهتر داره تابش نور از پنجره جنوبیه و نور ب نسبت ملایمی داره خیلی برگ داشت ولی اکثر برگا زرد شدن یا گلاش خشک شدن من امروز تمام برگای زرد رو هرس کردم نمیدونم کارم تا چه حد درست بوده ولی همزمان با این مشکل گل های جدید و کمی برگ جدید تازه هم درومده تعداد گلهای جدید خیلی ب نسبت برگ زیاده چطوری جلوی روند زرد شدن برگها و خشک شدن گلها رو بگیرم؟ چطور به برگدهیش کمک کنم؟ آبیاریم زیاد بوده یا کم؟

تصویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۲-۲۹ ۰۱:۰۷:۴۸

بهار افتخاری

تعداد سوال: ۳

عضویت: ۱۶-۱۰-۱۴۰۲

بعد هرس

تصاویر ارسالی
۱۴۰۲-۱۲-۲۹ ۰۱:۱۲:۲۵

بهار افتخاری

تعداد سوال: ۳

عضویت: ۱۶-۱۰-۱۴۰۲

لطفا پاسخگو باشید گلم داره میمیره

۱۴۰۳-۰۱-۰۴ ۲۳:۴۰:۳۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر اسم گیاه شما سیکلامن است . نیازهایش هوای تازه و خنک ، نور ملایم و آبیاری متوسط است . هر چه محیط گیاه خنکتر باشد دوام گیاه و گلهایش بیشتر است . با شروع گرما گیاه وارد فاز استراحت شده و شروع به زرد شدن میکند تا جایی که کاملا برگها را از دست میدهد. باشروع فصل سرما دوباره از خواب بیدار شده و شروع به برگدهی و گلدهی مینماید . ابیاری باید زمانی انجام شود که خاک خشک شده باشد . این گیاه برای فضای ازاد یا پاسیو های سرد مناسب است .

۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۰۹:۵۱:۲۰
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@