پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

رضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۵-۰۱-۱۴۰۳

درخت لیمو خانگی ویژه

تعداد بازدید ۳۵

سلام .من درخت لیمو خانگی دارم ،از روی که آوردمش یک ساقه داشت بعد چندروز برگهای آن شروع به ریختن کرد بعد ازجایی دیگه جوانه زد و رشد کرد اما دوباره از پایین شروع کرده به برگها خشک شدن و ریختن الان باید چکار کنم تا مشکلش حل بشه

۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۱۰:۵۵:۳۰

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا عکس گیاه را ارسال کنید

۱۴۰۳-۰۱-۲۵ ۲۱:۵۵:۵۸

رضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۵-۰۱-۱۴۰۳

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۱-۲۷ ۰۸:۲۴:۴۶

رضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۵-۰۱-۱۴۰۳

برگها از پایین شروع به خشک شدن میکنن

۱۴۰۳-۰۱-۲۷ ۰۸:۲۵:۴۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

مهمترین علت خشک شدن برگها از پایین میتواند کمبود آب و گرمای محیط و تشنگی گیاه باشد . اگر گلدان در فضای بسته قرار دارد انرا به فضای باز و فعلا محیطی سایه منتقل کنید . در زمان آبیاری گیاه را کاملا سیراب کنید و آبیاری را در زمان عصر انجام دهید . برگهای خشک را جدا کرده و سطح خاک را کمی سیخک بزنید تا زیرو رو شود مراقب باشید در زمان انجام اینکار به ریشه آسیبی وارد نشود .

۱۴۰۳-۰۱-۲۷ ۲۱:۰۷:۰۱

رضا

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۲۵-۰۱-۱۴۰۳

جالب اینجاست که خاک گلدان مرطوب هست اصولا باید چندروز یک بار بهش آب بدم بهتره؟

۱۴۰۳-۰۱-۲۷ ۲۳:۱۰:۲۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

باید بین دو آبیاری اجازه دهید که خاک نسبتا خشک شود . رطوبت خاک را در عمق هم چک کنید گاهی اوقات میزان آبیاری به اندازه ای است که فقط سطح خاک مرطوب میشود و آب کافی به ریشه نمیرسد ؛ اگر خاک در عمق هم مرطوب بود محیط گیاه از نظر تهویه مشکل دارد ، اگر گلدان در محیط داخل است آنرا به تراس و در محلی نیمه آفتابی منتقل کنید . گیاه را کم کم به نور مستقیم عادت دهید تا دچار سوختگی برگ نشود.

۱۴۰۳-۰۱-۲۸ ۲۳:۲۸:۲۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@