پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

انسیه انصاری

تعداد سوال: ۵

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۳۹۹

انتریوم ویژه

تعداد بازدید ۳۹

سلام انتریوم من مدت زیادیه که دچار تاولهای ریز روی برگهاش و گویی موجودی روش راه رفته و بعد ار مدتی سوراخ میشه و جر میخوره بهش قارچ با فاصله چند بار دادم حتی دیازینیون دادم واسپری کردم سرچ کردم که باید قارچ کش مس دار اکسی کلراید ۳۵ درصد بدم ولی نحوه اش نمیدونم رشدش هم خوبه تهویه خوبی داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

تصویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۱۴:۰۷:۳۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

گیاا شما دچار افت حشره شده است لارو برخی حشرات چنین اثری را روی برگها به جا میگزارند باید از سم کنفیدور یا ایمیداکلوپراید استفاده کنید که یک سم حشره کش است . سم کنفیدور را طبق دستور روی بسته بندی در اب حل کنید و بصورت آبیاری پای گیاه بریزید . سمپاشی را در داخل منزل انجام ندهید. دو هفته بعد از سمپاشی ، دوباره انرا تکرار کنید . رطوبت بالا ، تهویه ی نامناسب و نوسان دمای محیط باعث شیوع برخی آفات میشوند که با کنترل این موارد ، از ابتلا گیاه به آفت جلوگیری خواهد شد.

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
حشره کش ایمیداکلوپراید (سم کنفیدور)
۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۲۰:۴۸:۰۵

انسیه انصاری

تعداد سوال: ۵

عضویت: ۲۱-۱۰-۱۳۹۹

سلام ممنونم میشه از همین سمی که شما گفتین و اسپری اماده اون هم هست برای ابیاریش استفاده کرد و در چقدر اب قاتی بشه وچتد بار ؟

۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۱۱:۳۷:۴۲

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

مقدار ِ سم را طبق دستور روی بسته بندی مصرف کنید . بصورت ابیاری مصرف شود چون سم سیستمیک است باید از طریق ریشه جذب و وارد بافت گیاه شود .

۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۱۳:۳۳:۳۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@