پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

مهرداد احمدی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۲-۰۲-۱۴۰۳

ساسنوریای من درحال خشک شدنه ویژه

تعداد بازدید ۱۰۸

سلام. من یه گیاه سانسوریا ابلق دارم از خودتون خریدم دوسال پیش. شروع کرد به خشک شدن گفتم شاید بخاطر گلدونشه با خاکش، جفتشو عوض کردم. بعد یه برگ دیگه خشک شد یکی گفت براش قرص ضدبارداری بریزم ریختم قرض آهن هم ریختم باز یه برگ دیگه خشک شد و الان زده به برگ سومش. نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید. نورشم متوسط هست از پاسیو میگیره داخل عکس میذارم.آبیاریشم طبق دستورالعمل ده روز یکبار انجام میدم ولی این اواخر بخاطر قرص و اینا زیادتر شد. این سومین برگه که از سر داره زرد میشه نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

تصویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۱:۴۸:۴۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید نحوه ی آبیاری به چه صورت است و محیط گیاه از نظر نور و تهویه چه وضعیتی دارد؟

۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۲:۱۱:۴۶

مهرداد احمدی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۲-۰۲-۱۴۰۳

آبیاری حدودا ده روز یکبار طبق دستورالعمل خودتون. نور هم متوسط میگیره از پاسیو. چراغ هم توی طول روز روشنه. محیط اداری هست و شبا تاریکه. عکس پنجره و گیاه رو گذاشتم براتون.

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۱۲:۱۸:۰۴

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سنگریزه های روی سطح خاک را بردارید . آبیاری را تنها زمانی انجام دهید که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد میتوانید برای تست خشکی خاک از سيخ چوبی استفاده کنید و زمانی که تقریبا یک سوم از عمق خاک نسبتا خشک بود آبیاری را انجام دهید و به اندازه ای آب در گلدان بریزید که چند قطره از ته گلدان خارج شود البته این شیوه ی آبیاری برای فصول گرم و فصل رشد است مانند بهار و تابستان . در فصول سرد آبیاری را باید کاهش داده و فاصله ی بین دو آبیاری را بیشتر کنید . بل توجه به اینکه محیط نسبتا بسته است بهتر است گلدان را به پنجره نزدیکتر کنید و زمانی که در دفتر کار حضور دارید پنجره را باز بگزارید تا به گیاه هوای تازه برسد .

۱۴۰۳-۰۲-۱۲ ۲۱:۰۷:۳۴
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@