پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

فاطمه اسحاقی

تعداد سوال: ۶

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۴۰۲

زردشدن برگ سانسوریاوقهوه ایی شدن برگ سانسوریا ویژه

تعداد بازدید ۳۰۳

سلام سانسوریام یه مدتی هستم لکه های قهوه ایی داشته وبرگ زردشده بودازخاک درآوردم دیدم توخرخاکی سفیدهستش وخاک راعوض کنم ایانیازبه سم هست یانه چیکارکنم؟

۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۵۸:۱۷

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر . لطفا عکس گیاه را ارسال کنید. اگر تعدادشان تعدادشان کم است نیازی به سم نیست . رطوبت را کاهش دهید .

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۸:۴۲:۰۲

فاطمه اسحاقی

تعداد سوال: ۶

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۴۰۲

سلام اینم عکس گل تازه بعضی ازبرگهای آلوده روکندم تاسرایت نکنه توخاک چندتایی بودخرخاکی سفید امارشدش کم شده.

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۰۱:۴۵

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

گلدان را در محیطی با نور زیاد و تهویه ی خوب قرار دهید . آبیاری را زمانی انجام دهید که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد. سعی کنید حداقل یک سوم از خاک گلدان در عمق ، نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید و در این فصل گیاه را سیراب کنید. آب زیرگلدانی را نیز همواره خالی کنید .

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۴۶:۰۱

فاطمه اسحاقی

تعداد سوال: ۶

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۴۰۲

ممنون مابالکن داریم اونجاهم گذاشته بودمش اماخیلی هواگرمه وداغ گل بی حال شده بود آوردم توخونه پشت پنجره بازبزارم دوباره توبالکن ؟نیازبه سم نیست

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۱۸:۳۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

اگر پنجره جنوبی باشد و انرا برای تهویه ی هوای محیط باز میگزارید ، میتوانید گلدان را به داخل منتقل کنید . در غیر اینصورت ، در بهار و تابستان گلدان را در تراس و در محیطی کاملا سایه قرار دهید . به گونه ای که در اطرافش گلدانهای دیگر با فاصله ی کم ، قرار نداشته باشد. ابیاری را هم در زمان عصر یا شب انجام دهید . در گرما ، از کوددهی خودداری کنید . همین که نور کافی به گیاه برسد و آبیاری را درست و به اندازه‌ی کافی انجام دهید گیاه به خوبی رشد خواهد کرد . آب زیرگلدانی را همواره خالی کنید تا گیاه دچار آسیب نشود.

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۳۰:۳۲

فاطمه اسحاقی

تعداد سوال: ۶

عضویت: ۲۷-۱۰-۱۴۰۲

ممنونم من توبالکن گل زیاددارم به اون هاهم سرایت میکنه اگه توبالکن بزارم

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۳۶:۴۶

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

بهتر است گلدانها را با فاصله از هم قرار دهید . به گونه ای که تهویه ی هوا لابه لای گلدانها به خوبی انجام شود . اینگونه ، هم گیاهان سالمتر میمانند و هم گیاهانی که افت دارند ، نزدیک به گیاهان سالم قرار نمیگیرند و موجب سرایت نمیشوند . البته خرخاکی ، مورد نگران کننده ای برای گیاه به شمار نمیرود چون از ریشه های پوسیده و یا بقایای پوسیده ی موجود در خاک تغذیه میکند

۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۵:۲۳:۲۸
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@