پاسخگویی به سوالات شما حداکثر تا ۲۴ ساعت

زینب صادقی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۶-۰۴-۱۴۰۳

بیماری برگ گل ویژه

تعداد بازدید ۷۸

سلام مایه یکماهی هست یه گل یک‌متری فیکوس ابلق خریدیم ..مشکلی نداشت..کم کم کنار برگ ها خراب شده تقریبا 5یا 6تا از برگ ها درگیره..موقع خرید یه کود هم اون آقا داد به نام کود کامل FM یک قاشق درون خاک چال کردم ولی داره خراب میشه..تورو خدا راهنمایی کنید لطفا..

تصویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۷:۴۰:۲۹

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید نحوه ی آبیاری به چه صورت است و محیط گیاه از نظر نور و تهویه چه وضعیتی دارد؟

۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۹:۰۸:۳۶

زینب صادقی

تعداد سوال: ۱

عضویت: ۱۶-۰۴-۱۴۰۳

هردوفته یکبار آب میدیم بهش..خواستم آبیاری این گل رو بدونم ..ما خونه حیاط داره ولی تو خود خونه گذاشتیم نور کافی داره و تهویه ی خوب..چون درب ورودی سالن به ایوون بازه..و بالا سرش هم که شبا مهتابی و نور اتاق هست..یه کود هم داده که اونم بهش دادیم یه قاشق داخل خاکش چال کردیم..عکس کود رو میفرستم خدمتتون

تصاویر ارسالی
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۶:۱۸

کارشناس شماره ۱

تعداد سوال: ۰

عضویت: ۳۱-۰۳-۱۳۹۹

فیکوسها به نور زیاد و تهویه ی عالی نیاز دارند . اگر محیط شرایط مناسبِ این گیاه را نداشته باشد فورا دچار مشکلات برگی شده و برگها میریزند . گلدان را در مکانی پرنور قرار دهید و حداقل نیمی از روز به گیاه هوای تازه برسانید. از کود کلات آهن ماهی یکبار از اول بهار تا اواخر تابستان استفاده کنید. آبیاری باید زمانی انجام شود که خاک گلدان نسبتا خشک شده باشد اگر گلدان بزرگ است و عمق زیاد دارد اجازه دهید حداقل نیمی از خاک گلدان نسبتا خشک شود و بعد آبیاری را انجام دهید و در این فصل گیاه را سیراب کنید.

محصولات پیشنهادی برای مشکل این گیاه
کلات آهن
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۲۲:۱۰:۲۰
کافه گلدون

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان ، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.
درباره ما

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۱۰۵۳۱۹۳

کانال تلگرام و پیج اینستاگرام:
cafegoldoon_com@